Liity jäseneksi

Asiakaskeskeinen palvelumuotoilu hallinnossa

Tule mukaan tuunaamaan hallintotaitojasi asiakaslähtöisiksi ja keskustelemaan hyvän hallinnon teemoista Hallintoakatemian asiantuntijoiden johdolla!

Aika: 26.9. 17-20
Paikka: Vapriikki (Alaverstaanraitti 5), kokoustila 1, Tampere 
Voit seurata koulutuksen myös etänä striimin kautta.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä!

ASIAKASKESKEINEN PALVELUMUOTOILU HALLINNOSSA

Palvelumuotoilussa korostetaan palvelukokemuksen suunnittelua käyttäjän tarpeisiin, käyttäjälähtöisesti.

Koulutuksen teemat:

Mitä on hyvä palvelu julkishallinnossa - mitä lainsäädäntö sanoo

Asiakaslähtöinen palvelumuotoilu - sopivaa ja joustavaa palvelua monenlaisille asiakkaillemme?

Pysyykö asiakas palvelupolullamme - selkeät askeleet ja luottamus

Ohjelma:

klo 17.00         Tervetuloa koulutukseen!
Kumulan edustaja

Mitä on hyvä palvelu julkishallinnossa - mitä lainsäädäntö sanoo
Tuuli Tarukannel, Hallintoakatemia

17.45               Asiakasprofilointi, sanoittamisen lisäarvo
Sopiva ja joustava palvelu monenlaisille palvelun tarvitsijoille                 

Pirjo Ala-Hemmilä, Hallintoakatemia

18.30               Tauko

18.45               Pysyykö asiakas palvelupolullamme - selkeät askeleet ja luottamus
Pirjo Ala-Hemmilä, Hallintoakatemia

20.00              Koulutus päättyy

Kouluttajina toimivat Hallintoakatemian kokeneet kouluttajat ja asiantuntijat: Tuuli Tarukannel ja Pirjo Ala-Hemmilä.

Tuuli Tarukannel, HTM on katsonut hallintoa eri puolilla maata ja erilaisissa tehtävissä. Tuulin kiinnostuksen kohteina on kaikki kuntiin ja hallintoon liittyvä.

Pirjo Ala-Hemmilä, KM, koulutuspäällikkö Hallintoakatemiasta. Pirjo on opetus- ja ohjausalan ammattilainen yksilö-, ryhmä- ja tiimivalmennuksissa. Kokemusrepertuaariin kuuluu myös kunta- ja maakuntatason kehittämistyö.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Specia ry:n kanssa.

Koulutukseen mahtuu paikalle 20 kumulalaista, olethan siis nopea! Voit seurata koulutuksen myös etänä striimin kautta.

Jaa sivu: